یوگا برای زیبایی

یکی از کار هایی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت خود و حفظ جوانی و شادابی آن می توانید به کار ببرید ، ورزش یوگا است. دیگر باید استفاده از روش بوتاکس که برای انسان عوارضی هم دارد را فراموش کرد و به جای آن از یوگا برای زیبایی خود استفاده کنید؛ که همچنین می تواند به درمان سر درد و کاهش فشار چشم شما نیز کمک ویژه ای کند.

یوگا برای زیبایی

یوگا برای زیبایی

با انجام تمرینات یوگا در واقع پوست منقبض شده و منجر به تولید کلاژن و پروتئین می شود که به پوست با دادن خاصیت ارتجاعی ، جوانی را هدیه می دهد.

در زیر به برخی از این تمرین ها اشار می کنیم که باید ۶ بار در هفته انجام شوند.

  • حالت جغد: در دو طرف چشم ها انگشتان را به صورت حرف C لاتین گذاشته و چشم ها را به طور کامل باز نمایید. این عمل را در سه ست ۱۰ ثانیه ای تکرار کنید. باید توجه داشت که موقع باز شدن چشم ها رر روی پیشانی چروک ایجاد نکنید.
  • حالت V: به کمک انگشت سبابه و انگشت کناری آن حرف V را ایجاد کرده و سر هر انگشت را طوری در کنار چشم ها بگذارید که ابرو ها در بین آن دو قرار گیرند. ۶ بار این حرکت را تکرار کرده و هر بار به بالا نگاه کنید. در پایان چشمانتان را محکم ببندید و بعد آن ها را ریلکس نمایید.
یوگا برای زیبایی

یوگا برای زیبایی

  • چرخش چشم ها: از انتهای ابرو ها تا پایین چشم ها را به کمک انگشت حلقه به آرامی ضربه بزنید و سپس از داخل به خارج این حرکت را تکرار کنید. در پایان به آرامی زیر چشم ها را از کنار بینی به بیرون آن بکشید.
  • در حرکت ماهی بادکنکی برای ۳۰ ثانیه لپ ها را تا حد امکان باد کرده و به آرامی با دستان خود بر روی آن ها بزنید.
  • حرکت زرافه: سر را کامل به عقب خم کرده و در همین حین به کمک دست ها گردن را به پایین بکشید. این حرکت را دو بار انجام دهید. اکنون لب پایینی را به جلو برده و در حالی که دست ها برر روی گردن هستند ، چانه خود را به بالا به آرامی فشار دهید و گوشه های لب را گرفته و به پایین بیاورید. بعد از کشیدن ۴ نفس عمیق این تمرین نیز به پایان می رسد.
یوگا برای زیبایی

یوگا برای زیبایی

  • در حرکت لپ همستر باید لپ ها را باد و لب ها را غنچه نمایید و طی ۳۰ ثانیه هوا را در بین لپ ها جا به جا نمایید.
  • در حرکت تمرینی فک کافی است به کمک انگشتان و برای ۳ بار پوست را از پایین چانه به سمت گوش به آرامی بکشید.
  • سر را به عقب خم نموده ، یک نفس عمیق بکشید و موقع بیرون دادن نفس یک بوسه بلند و صدا دار بزنید. ۳ بار باید این کار را انجام دهید. در بین هر حرکت کمی صبر نمایید. به این تمرین بوسیدن آسمان می گویند.
  • آرامسازی: با نوک انگشتان به تمام صورت ضربه بزنید و بعد با کف دست تا گرم شدن صورت آن را مالش دهید. هردو حرکت را به آرامی انجام دهید. در آخر چشمانتان را ببندید و دست ها روی آن ها بگذارید. نفس عمیق ، شل کردن عضلات صورت و نفس عمیق از حرکات بعدی هستند.
امتیاز دهید:
(No Ratings Yet)

یک نظر دهید